هانري: مسي بهترين بازيکن جهان است

 

ستاره فرانسوي سابق بارسلونا از پيروزي 6 بر 2 تيمش در ال کلاسيکو به عنوان بهترين خاطره خود در اين بازي ها ياد کرد.


 

تيه ري هانري در اين باره عنوان کرد:هيچ وقت نمي توانم خاطره پيروزي 6 بر 2 را فراموش کنم. اين بازي يک مسابقه بزرگ بود که رکورد جالب توجهي را در تعداد گل هاي به ثمر رسيده از خود برجاي گذاشت. گوآرديولا همه چيز را تحت کنترل خود داشت و به خوبي مراقب اوضاع بود.

به گزارش اوج، وي افزود: من،اتوئو و مسي در رختکن شادي خاطره انگيزي داشتيم و هرگز آن لحظات را فراموش نمي کنم.امروز و پس از سالها هر کسي من را مي بيند صحبت از آن مسابقه مي کند.

هانري درباره اينکه به نظرش بهترين بازيکن جهان کيست گفت: نظر من مسي است. من کنارش بازي کردم و مي دانم کيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393 | 7:48 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.